فیلم| اعتراف صریح سرکرده کومله به تجزیه طلبی در ایران
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از اعتراف صریح سرکرده کومله به تجزیه طلبی در ایران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده در شبکه های اجتماعی مواجه شده، عبدالله مهتدی می گوید: ما به دنبال فدرالی کردن ایران هستیم و راهی جز فعالیت مسلحانه نداریم؛ در جنبش ژینا تمام نیروهای کومله در تظاهرات بودند و سازماندهی می کردند!
- بیشتر ببینید:
- پای «عادل فردوسی پور» هم به فساد در فوتبال ایران باز شد!
فیلم اعتراف صریح سرکرده کومله به تجزیه طلبی در ایران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم اعتراف رئیس کومله به آشوب طلبی در ایران
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
نیلوفر

۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
این بیشرف هم نگه همه فهمیدن که مرگ اون دختر رو بهانه کردن تا ایران رو سوریه و عراق و افغانستان کنند
مهسا

۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
بهتره هر کسی که فکر تجزیه و نژاد پرستی در سر داره به گروهک های خارج از ایران بپیونده تا ایران دیندار و مسلمان مُتشکل فارس، کُرد، عرب، آذری، مازنی، ترکمن، لُری، ترک، بلوچ، ....که فقط دین و خداپرستی و پرهیزگاری براشون افتخار و ارزش داره ، در آسایش و راحتی زندگی کنند
ناشناس

۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
وقتی در جامعه ای دیکتاتوری وجود دارد و انسانها به حقوقشان اطلاع پیدا کردند .. یا به شکلهای مختلف سعی می کنند آن حقوق را کسب کنند و اگر مقدور نشد و در یک موقعیت جغرافیایی مناسب قرار داشتند اقدام به تجزیه و جدایی می کنند ... و مردم جاهل انگشت اتهام به سوی فرد مورد ظلم دراز می کنند .. و مستبدین در پشت شعار آباد باد کشور پنهان می گردد
ناشناس

۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
من از تجزیه طلبان اعلام برائت میکنم از جدای طلبان آذربایجان و کردستان و سیستان و خوزستان هرکسی که بخواهد ایران را تکه تکه کنه باید نابود بشه همان طور که محمدرضا شاه جدایی طلبان آذربایجان و کردستان را نابود کرد قصه پیشه وری را سرچ کنید چگونه خار و حقیر شد ولی این را هم بدانید که عدالت و برابری بین شهرها وجود ندارد و در تقسیم بودجه بین شهرها تبعیض وجود دارد واین موجب نارضایتی مردم میشود
علی

۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
متاسفانه در داخل حاکمیت ،ایرانشهری ها ی نفوذی از این تروریستهای جنایتکار کردی حمایت میکنند،دررسانه ها این اتفاق می افتد
مژگان

۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
افراد مورد ظلمی که تو طرفدارشون هستی ، مردم را میکُشند اون هم به بهانه و دلیل نژاد و فرهنگ و ملیت . بدتر از همه مظلومین شما ، مسلمانان را حتی اگر هم نژاد و هم زبان خودشون هم باشه میکشند . چنین مظلومین خونخواری ، نیاز به ترحُم ندارند
محمد

۰۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
استانهای مرزی که اغلب اهل تسنن هستند در محرومیت محض هستند، بایستی توجه بیشتری به این استانها شود و مردم شریف و مرزبانان محلی کشور شاهد آبادانی وتوجه بیشتر از طرف دولت باشند تا گروهکهای معاند نتوانند در بین مردم نفوذ کنند.
از یکی از دوستان که اهل کردستان است سوال کردم آیا در میان مردم شما کسانی هستند که در فکر تجزیه طلبی باشند؟ در جواب گفت مردم آن مناطق میدانند که کشورشان ایران است و در صورت تجزیه وضعیت آنها به مراتب بدتر خواهد شد.
از یکی از دوستان که اهل کردستان است سوال کردم آیا در میان مردم شما کسانی هستند که در فکر تجزیه طلبی باشند؟ در جواب گفت مردم آن مناطق میدانند که کشورشان ایران است و در صورت تجزیه وضعیت آنها به مراتب بدتر خواهد شد.
ناشناس

۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
مشکل معیشتی مربوط به همه اقوام ومذاهب هست که البته بایدرفع شودسنی وشیعه نداردافرادتجزیه طلب مزدوردشمن هستندجمعیت وحدت یعنی قدرت شماکشورهای کوچک راببینیددرمقابل قدرت های بزرگ هیچ اراده ای ندارندانگلیس ازقدیم دنبال کوچک کردن تجزیه کشورهابرای تسلط به انهاازطریق مزدوران ووطن فروشان اقدام می کرد
ناشناس

۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
دشمن باتحریک قومیت جوانان کردوبلوچ وعرب ازطریق مزدوران خوددنبال تجزیه وتضعیف کشوراست همین کاررابرای روسیه عراق وخیلی جاهای دیگرکرده اندتابرای بلعیدن به لقمه های کوچک تبدیل شوندلقمه های بزرک درگلوگیر می کندجمعیت زیادووحدت اساس قدرت است باقدرت است که می توان پبشرفت کرد
ناشناس

۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
کردستان آذربایجان خوزستان بلوچستان ترکمن ها در زمان شاه شورش کردند به نظر می رسد شاه به آنها خیلی رسیدگی میکرد اما آنها بی چشم و رو بودند و فکر میکردند حکومت ایران دیکتاتوری است کوموله و حزب دمکرات خلق کردستان به مردم خودشون هم رحم نمیکردند چه ربطی به معیشت دارد در زمان جنگ با سیم سر سربازان ایرانی را میبریدند چه ربطی به معیشت و حکومت دارد
ناشناس

۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
ناشناس عزیز نباید همه مردم را با اشرار و ضد انقلاب و گروهکهای تجزیه طلب جمع ببندیم. بین اقوام و مذاهب تفرقه بیاندازیم، مردم این مناطق هموطن ما هستند و بنده توصیه میکنم به این استانها و مناطق سفر کنید چه خانوادگی و چه گروهی و مدتی در آن منطقه ساکن شوید و بعد در موردشان قضاوت کنید. سلطنت طلبان در زمان جنگ به این گروههای اشرار پول و سلاح میدادند تا در جاده های کشور با آتش زدن اتوبوسها و کامیونها نا امنی ایجاد کنند ولی مردم همان مناطق اطلاعات آنها را تحویل مقامات نظامی امنیتی میدادند.
ناشناس

۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
ناشناس ۰۹:۵۴ همه اینایی که گفتید را میدانم هرگز جمع نمی بندم منظور من مردم نبود اشرار و تجزیه طلبان است که در زمان شاه هم شرارت میکردند یعنی تجزیه طلبی و شرارت قبل از انقلاب هم وجود داشته و ربطی به حکومت فعلی ندارد ربطی به معیشت ندارد دسیسه دشمنان است
جواب من به ناشناس ۱۶:۰۹ بود که مثل همیشه پرت و پلا میگه
شما اگر به زاهدان و زابل سفر کنید متوجه سوختگی های آسفالت جاده ها میشوید که همان شرارت های اشرار و تجزیه طلبان بلوچ است تانکرهای حامل بنزین را آتش میزدند اتوبوس و کامیون آتش میزدند
جواب من به ناشناس ۱۶:۰۹ بود که مثل همیشه پرت و پلا میگه
شما اگر به زاهدان و زابل سفر کنید متوجه سوختگی های آسفالت جاده ها میشوید که همان شرارت های اشرار و تجزیه طلبان بلوچ است تانکرهای حامل بنزین را آتش میزدند اتوبوس و کامیون آتش میزدند
ناشناس

۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
شوروی جاسوسانش را به ایران میفرستاد و با هواپیما مناطق ایران را برسی میکرد جاسوسان شوروی گروهک های مختلفی تشکیل میدادند مثل توده ای ها که مدام مردم را به شورش تحریک میکردند در آذر بایجان میگفتند باید زبان ترکی در مدارس تدریس شود نه فارسی و این مسئله داشت به تمام ایران سرایت میکرد که شاه با هواپیما هایی که از آمریکا خرید توانست آسمان ایران را از وجود شوروی پاک کنه و با نابود کردن توده ای ها و دیگر احزاب جدایی طلب ایران را یکپارچه کرد شما میتوانید واژه عملیات ( ژن سیاه ) را سرچ کنید و ببینید نیروی هوایی ایران چگونه روی هواپیماهای شوروی قفل میکردند و با تهدید آنها را از مرز فراری میداند و همین نیروی هوایی باعث شد صدام نتواند به پیشروی در خاک ایران ادامه بده وگرنه الان هممون عربی بلغور میکردیم
ندا

۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
وضعیت سخت برای تمام استانها هست ، ولی فکر تجزیه و شرارت و بی دینی در لباس مؤمنان مسلمان در رفتار و افکار عده ای اندک ، وجود داره مثل تجزیه طلب کرد و تجزیه طلب بلوچ
وهابی
وهابی
مرجان

۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
غلط زیادی نکن زبان عربی زبان دین اسلام و برترین و معنوی ترین زبان هاست
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها